Top 10 Anime Bertemakan MARTIAL ART

Rasanya lama dah tak post entri berkenaan anime. Kali ni aku nak post tentang anime yang popular dengan martial art. Martial art adalah seni mempertahankan diri. Maknanya, setiap anime yang top2 ni ada diterapkan seni mempertahankan diri dalam ceritanya. Jom2 kita lihat!

Tangga ke-10
Fate/Stay Night
Tangga ke-9
Dragon Ball Kai
Tangga ke-8
Getbackers 

Tangga ke-7
Ranma 1/2
Tangga ke-6
Chrome Shelled Regios
Tangga ke-5
Yu Yu Hakusho
Tangga ke-4
Kure-Nai
Tangga ke-3
Kenichi The Mightiest Diciple

Tangga ke-2
Rurouni Kenshin
Tangga ke-1
Katanagatari 

P/S : Apa tema atau genre anime yang korang nak tahu yek? Aku nak cuba pelbagaikan entri aku ni. Takla membosankan... 

2 doa buatku makin comel:

FurBall said...

aku nak genre ecchi...ahahaha..joking..anyway..i love yuyu hakusho..~_~yang tangga pertama tuh tatau pon cte ap...hohoho..tp disebab kan ada org(ko) label anime tuh best..aku dah siap google and cari komik..ngeh3

Halusinasi said...

kalau nk ecchi, nk kena belasah ni...hehe...aku pun dpt feedback yg anime no 1 tu memang best... nanti nk donlod la...stail anime pun lain je^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...